onsdag 18 juni 2008

Sommarlov XXX Sommarlov XXX

Äntligen är vi lediga. Moa går på simskolan varje fm och sedan njuter vi av att bara vara. Vädret kunde ju varit bättre men värmen kommer nog snart tilbaka. Nu nalkas midsommar och vi får besök av vänner från Östermalm. Vi ska idag el imorgon bygga ett "uterum" (tält) som vi kan sitta i, för är det midsommar sitter man f.... ute så är det bara. Jag börjar så smått få panik över vår boendesituation. Nu är kontraktet skrivit för överlåtelse av vårt radhus och vi har från och med 1:a sep ingen annan bostad. Alltså nu är det färdigskämtat om tältning i sep månad. Jag dammsuger Skövdebostäder varje dag o inget finns. Håll tummarna kära ni.
Vi höres!

5 kommentarer:

Ke.Li sa...

Living on the edge, svensson-versionen! Det fixar sig. Is i magen, ingen katarr!

Tudorienne sa...

Ni får bli inneboende på Östermalm, ha ha ha. Nej, det är nog inte nåt att skämta om heller.

Fam Leijon sa...

Ja, det ordnar sig säger mannen här oxå. Annars blir det Östermalm, here we com!!!!!

Ninne sa...

Haha vad spännande! Min spontana tanke om Östermalm hade ju alla andra redan kommit på. Det här måste jag följa noga.
Själv hade jag blivit väldigt snål och inte nöjt mig med vad som. Billigast, trashigast möjliga om man bygger hus för många kronor!

Min vän med gravidmage + hennes man flyttade in hos mamma...

Fam Leijon sa...

Ja, det vore ju en ide om inte mor o far hade bott så långt bort, 40 mil tur oretur till jobbet det blir saftigt.